Clicky

  • Voor 14:00 uur besteld,
    vandaag bezorgd
  • 7 dagen versgarantie
  • Veilig betalen en achteraf betalen mogelijk
088-1108095
Klantenservice open

Suggesties en klachten

 

Suggesties

Mist u een product in ons assortiment of heeft u opmerkingen over hoe wij ons kunnen verbeteren? Wij horen het graag van u. U kunt ons een mail sturen via klantenservice@giftcompany.nl

 

Klachten

De GiftCompany streeft ernaar uw bestelling zo goed mogelijk uit te voeren. Desondanks kan het voorkomen dat er een fout wordt gemaakt of dat u niet tevreden bent over het geleverde product.

Indien u een klacht heeft dan kunt u zich wenden tot de klantenservice@giftcompany.nl. Wij verzoeken u altijd uw ordernummer te vermelden en een foto van het product mee te sturen. Klachten over de inhoud of houdbaarheid van het product bij voorkeur binnen 8 dagen na levering indienen. Klachten over bezorging kunnen tot 2 maanden na de (geplande) bezorging in behandeling worden genomen. Wij zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op uw klacht.

 

Geschillen
Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).?? Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr).

 

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.