Clicky

  • Voor 14:00 uur besteld,
    vandaag bezorgd
  • 7 dagen versgarantie
  • Veilig betalen en achteraf betalen mogelijk
088-1108095
Klantenservice open

Veelgestelde vragen (FAQ)

Betreft de bezorging

BloemenLatenBezorgen.nl levert boeketten voor bezorging in heel Nederland.

 

Voor 14.00 uur bestelde bloemen kunnen dezelfde dag nog worden bezorgd. De levering vindt dan plaats door plaatselijke bloemisten.  Bestellingen na 14.00 worden de daaropvolgende dag bezorgd. Uiteraard kunt u ook bloemen op een andere datum in de toekomst laten bezorgen.

 

Op zon-, en feestdagen is helaas geen bezorging mogelijk.

 

Tussen 09.00 en 18.00 uur worden de bloemen aan huis bezorgd.

 

In drukkere periodes, bijvoorbeeld rond feestdagen, kan het voorkomen dat uw bloemen 's- avonds worden bezorgd.

 

Voor levering binnen Nederland wordt gebruik gemaakt van lokale bloemisten. Helaas is het niet mogelijk om een tijdsindicatie aan te geven op welk tijdstip de bloemen worden bezorgd. BloemenLatenBezorgen.nl heeft geen inzicht in de bezorgtijden van de plaatselijke bloemisten.

Wanneer de ontvanger de bestelling niet in ontvangst kan nemen zal de bloemist proberen om het boeket bij een van de buren af te geven. De ontvanger ontvangt dan een bericht in de brievenbus.

Indien u kiest voor een latere afleverdatum dan de zelfde dag, wordt het boeket gemaakt door de vakkundige bloembinders van BloemenLatenBezorgen.nl. Het boeket wordt dan door onze vervoerder bezorgd. U kunt de zending volgen via track en trace. Desgewenst kunt u tegen betaling van een geringe toeslag op dinsdag tot en met vrijdag aangeven in welk dagdeel u de bloemen bezorgd wenst te hebben (ochtend, middag of avond).


Garantie?
Uiteraard heeft u recht op de wettelijke geldelijke garantie. De Giftcompany staat voor de kwaliteit van onze producten en zorgt ervoor dat deze voldoen aan wat u in redelijkheid mag verwachten. Voor onze versproducten bieden wij u 7 dagen versgarantie. Dit houdt in dat uw boeket na zeven dagen nog vers in de vaas staat.


Eenvoudig uw bloemen bestellen

Door de aanwijzingen op uw scherm te volgen kunt u in een paar eenvoudige stappen uw bestelling plaatsen:
 

  • Stap 1: Kies uw boeket
  • Stap 2: Vul de gegevens van de bestelling in
  • Stap 3: Voeg desgewenst nog een product toe of ga naar de kassa
  • Stap 4: Vul uw eigen gegevens in
  • Stap 5: Kies een betaalmethode

 

Bezorgkosten

 

  • Bezorgkosten in Nederland: € 6,95 
  • Bezorgkosten van de cadeaubonnen: €1,95
  • Toeslag van bezorging op dezelfde dag: €2,00
  • Het is helaas niet mogelijk om te bezorgen op de waddeneilanden.

Betaalmogelijkheden

Om uw bestelling af te rekenen kunt u kiezen uit de volgende opties:

  • iDeal  (ING Bank,  ABN/AMRO,  Rabobank, SNS bank, ASN bank, Friesland bank, SNS regiobank, Triodos bank en Van Landschot bank)
  • Visacard
  • Eurocard / Mastercard
  • American express
  • Paypal
  • Achteraf betalen met eenmalige machtiging of digitale acceptgiro via AfterPay (kosten €0,79)
  • Op rekening. (NB: Alleen voor bedrijven indien zakelijk karakter) Indien gewenst kunnen bedrijven een factuur per post ontvangen; hiervoor wordt € 1,50 in rekening gebracht.

 

Toelichting betaalmogelijkheden

  • iDeal: IDeal is een betaalsysteem waarbij u wordt omgeleid naar de website van uw eigen bank. Daar kunt u veilig en op de gebruikelijke wijze via internetbankieren uw betaling verrichten waarna u automatisch weer terug komt op BloemenLatenBezorgen.nl. Om van IDeal gebruik te kunnen maken is het wel noodzakelijk dat u (particulier) bij een van de deelnemende banken bankiert en tevens beschikt over internetbankieren. Voor meer informatie over betalen metIdeal kunt u terecht op iDeal.nl.
     
  • Elektronische betalingen en eenmalige machtigingen: Alle betalingen via creditcard, Ideal en eenmalige machtiging vinden plaats in een beveiligd SSL gedeelte en worden afgehandeld door betaalprovider Adyen. Hierdoor gebeuren alle betalingen buiten onze site waardoor BloemenLatenBezorgen.nl geen inzicht krijgt in  uw creditcard of bankgegevens.
     
  • Paypal
    PayPal is een online betaalsysteem. Een betaalsysteem waarmee consumenten, kopers, op een veilige manier aankopen kunnen doen op het internet. Meer informatie over PayPal en het eventueel openen van een account kunt u hier:
    https://www.paypal.nl/nl

     

  • Achteraf betalen met eenmalige machtiging of digitale acceptgiro via AfterPay
    AfterPay voert voor BloemenLatenBezorgen.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij BloemenLatenBezorgen.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 100.00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150.00.
    Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Facturatie

 

  • Op rekening: Bestellen op rekening is alleen mogelijk voor bedrijven. Kijk voor meer informatie onder "Zakelijke klanten".
  • Digitale factuur: U ontvangt van ons standaard een digitale factuur per e-mail
  • Business account: Indien u meerdere malen per maand een bestelling wilt versturen kunt u gratis een business account openen. U ontvangt dan maandelijks van ons een verzamelfactuur. (Kijk voor meer informatie bij "zakelijke klanten".)

 

Zakelijke klanten

Wij zijn ook leverancier voor de zakelijke markt.
  • Bestellingen voor uw bedrijf kunnen op rekening gedaan worden.
  • Indien uw bedrijf meerdere malen per maand boeketten bestelt kunt u gratis een Business Account openen. U ontvangt dan maandelijks van ons een verzamelfactuur.
  • Opties voor bestellingen met grote aantallen.


Indien uw bedrijf meerdere malen per bloemen bestelt kunt u gratis een Business Account bij de Giftcompany openen. U ontvangt dan maandelijks van ons één verzamelfactuur van de bestellingen bij BloemenLatenBezorgen.nl en bij andere webshops van de Giftcompany:

 

Wat gebeurt er als de ontvanger de bestelling niet kan aannemen?

Wanneer de bestelling niet afgeleverd kan worden omdat bijvoorbeeld de ontvanger niet thuis is, zal de bezorger proberen om het boeket bij een van de buren af te geven. De ontvanger krijgt in dit geval een notitie in de brievenbus waarop vermeld staat waar hij of zij de bloemen kan ophalen.

Indien geen van de buren in staat is om het pakket aan te nemen zal de bestelling door de bezorger retour worden genomen. Ook hiervan zal de ontvanger op de hoogte worden gesteld d.m.v. een notitie. Hij of zijn kan vervolgens contact opnemen met het betreffende koeriersbedrijf om een nieuwe afspraak te maken voor bezorging van de bloemen.

 

Kan ik een persoonlijke boodschap aan mijn bestelling toevoegen?

Jazeker! Na het maken van uw keuze uit ons ruime assortiment boeketten kunt u tijdens het eenvoudige bestelproces uw eigen boodschap toevoegen. U kunt er ook voor kiezen om juist anoniem bloemen te laten bezorgen.

 

Kan ik ook in het buitenland bloemen laten bezorgen?

Via BloemenLatenBezorgen.nl kunt u helaas geen bloemen in het buitenland laten bezorgen. Dit komt omdat wij lokale bloemisten samenwerken die gevestigd zijn in Nederland.

 

Is betalen via het internet wel veilig?

Absoluut. Alle betalingen via creditcard, Ideal en eenmalige machtiging vinden plaats in een beveiligd SSL gedeelte en worden afgehandeld door betaalprovider Adyen. Hierdoor gebeuren alle betalingen buiten onze site waardoor BloemenLatenBezorgen.nl geen inzicht krijgt in  uw creditcard of bankgegevens.

Voor verdere informatie over de diverse betaalmogelijkheden kunt u terecht bij "Toelichting betaalmogelijkheiden".

 

Ik wil een of meerdere bestellingen plaatsen voor mijn bedrijf. Bestaan hier nog speciale regelingen voor?

Bij BloemenLatenBezorgen.nl bestaan er speciale regelingen voor zakelijke klanten en bestellingen. Meer informatie hierover kunt u terug vinden onder "Zakelijke klanten".